5 inzichten van de RTL4 TV opnames “Wist je Dat?”

SUPER gaaf om een item over de Hooggevoelige Ondernemer te maken en we zijn heel erg trots op het ontstane resultaat. Kijk en lees snel meer over dit mooie project samen met RTL4 & RTL5
Bas & Mirna

Bas & Mirna

Levensgenieters. Partners. Investeerders. Ondernemers. Hoe kunnen we je helpen? #rijkdom.

[vc_row full_height=”yes”][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space][vc_column_text]

Maandag hebben we opnames voor het RTL4 programma “Wist je Dat?” gemaakt. Een heel mooi en dankbaar proces. Inmiddels is het item afgerond en weten we dat het komende zaterdag 23 juli om 9.30 uur op RTL4 te zien zal zijn. SUPER gaaf om een item over de Hooggevoelige Ondernemer te maken en we zijn heel erg trots op het ontstane resultaat. Zeker even kijken dus zaterdag 23 juli a.s. om 9.30 uur op RTL4 ;).

Het proces van het maken van de TV opnames heeft mij een aantal leuke inzichten opgeleverd die ik graag met je deel in deze blog.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]opnames wist je dat foto

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column][vc_empty_space][vc_raw_js]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[/vc_raw_js][vc_empty_space height=”50px”][vc_column_text css=”.vc_custom_1500370255230{margin-top: -50px !important;}”]

1. Je verhaal delen…

TV opnames waren nieuw voor ons. We stonden in de ochtend toch wel een beetje onwennig voor de camera. Zenuwachtig vooral. Zodra we besloten om ons verhaal te delen, hebben we de knop omgezet en zijn we er 100% voor gegaan. We hebben ons verhaal op een natuurlijke manier kunnen doen. Ons verhaal is een uniek verhaal en de honderden ondernemers die we inmiddels per jaar mogen begeleiden, zijn een grote inspiratiebron voor ons. Met het item willen we nog meer mensen bereiken die we verder kunnen helpen met het creëren van rijkdom op alle vlakken.

2. Camera’s verdwijnen

Veel hooggevoelige mensen vinden ‘zichtbaar zijn’ een uitdaging. Ze blijven liever achter de schermen. Wij merkten dat zodra we aan het opnemen waren, de camera’s als sneeuw voor de zon verdwenen. We hadden niet in de gaten dat er een productieteam van 6 mensen met camera’s om ons heen stond. Het enige dat er was, was onze intentie om het verhaal over te brengen in gesprek met Koert-Jan, de presentator.

3. Kritische vragen zijn leuk

Om het concept hooggevoeligheid & ondernemerschap duidelijk te maken, stelde Koert-Jan een aantal kritische vragen. Allereerst vond ik deze vragen vooral vervelend en uitdagend. Het is toch duidelijk wat een hooggevoelige ondernemer is? Vanuit mijn standpunt ja. Vanuit het standpunt van een nieuwe kijker zeker niet. Goed dus dat Koert-Jan deze kritische vragen gesteld heeft. Op die manier is het item vele malen krachtiger, begrijpelijker en vooral beter geworden. Uiteindelijk zijn die kritische vragen dus vooral leuk geweest om te beantwoorden☺.

4. Afstemmen op de ontvanger van de boodschap

Om een goed interview te krijgen, hebben we ons van te voren afgestemd op de mensen die we willen bereiken. Met meditaties en visualisaties. Juist om op die manier de mensen te bereiken die onze boodschap het meeste nodig hebben. Vanuit deze afstemming is ook onze boodschap tot stand gekomen. Een natuurlijke boodschap gericht op onze doelgroep. Een boodschap die we tijdens de TV uitzending maar natuurlijk ook op andere manieren zullen gebruiken om mensen te helpen.

5. FUN!

Opnames zijn fun! We hebben vooral veel gelachen en grappen gemaakt. Dit past wel bij het thema hooggevoeligheid en ondernemerschap. Juist waar veel hooggevoelige ondernemers last hebben van het leven te serieus te nemen, zijn opnames vooral fun. Je hoeft niks te doen, alleen jezelf te zijn☺. 

Ik nodig je van harte uit om het mooie item zaterdag 23 juli om 9.30 uur op RTL4 te gaan bekijken.

Vind jij het moeilijk om jezelf te laten zien? Dan nodig ik je van harte uit om naar het Succes In Balans weekend te komen. Juist om te leren hoe je jezelf meer kunt laten zien en meer mensen kunt helpen. Door rijkdom op alle vlakken te creëren en goed voor jezelf te zorgen, kun je anderen helpen.

Klik op de link voor het eerstvolgende Succes In Balans weekend.

Voor meer info of om je aan te melden, klik je hier.

Hoe zorg jij ervoor dat je jouw boodschap goed naar voren brengt?

Graag hoor ik van jou in het reactieveld hieronder.

DEEL dit artikel s.v.p. met jouw netwerk, door op de Tweet, Like, Share of Google+ knoppen hier onder te klikken, zodat ook de mensen in jouw netwerk ervan kunnen profiteren.

Heel veel succes op JOUW weg naar JOUW potentieel.

Bas van Vugt[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row]

Rijkdom op alle vlakken creëren gaat soms gemakkelijk, maar meestal is het een gevecht van groei. De groei die Mirna en ik ervaren, geven we heel graag aan jou door. Dat hebben we tot onze missie mogen maken. Sta je hiervoor open? Dan nodig we je heel graag uit om eens kennis met ons te komen maken tijdens Business Meaning Booster.

Meer informatie over het Weekend (en aanmelden) kun je hier vinden.

DEEL dit artikel s.v.p. met jouw netwerk, door op de Tweet, Like, Share of Google+ knoppen hieronder te klikken, zodat ook de mensen in jouw netwerk ervan kunnen profiteren.

Heel veel succes op JOUW weg naar JOUW potentieel.

Bas & Mirna

Jouw mening telt...

Over ons

Betekenisvol ondernemen. Geld als bijproduct van succes. Vanuit jouw unieke talent en zielenmissie. #Rijkdom.

Volg ons

Recente artikelen

Reserveer jouw (GRATIS) TICKET!

Hoe goed zou jij je voelen als je de volgende stap zou kunnen maken naar emotionele, zakelijke of financiële rijkdom?
Tijdens het Succes In Balans Weekend krijg je tips, strategieën en tools om de volgende stap te maken in het creëren van rijkdom op alle vlakken. Het enige dat je betaalt, is een bijdrage in de kosten die we maken voor de zaal, uitgebreide lunch, koffie, thee en het werkboek dat je ontvangt.

Je leven inrichten zoals je écht wilt? 

Dat is voor ons de ultieme balans! Vanuit wie je bent, met betekenis en in overvloed ondernemen. Het leven hoeft geen struggle te zijn. Toch?!? Althans niet permanent;). De uitdagingen die we als mens allemaal meemaken? Daar liggen onze groeikansen. 

Groei als ondernemer betekent groeien als bedrijf én financieel. Is er iets in je leven waarmee je aan de slag wilt? Wees welkom in het Succes In Balans Weekend. Daarin helpen we ambitieuze ondernemende mensen met de creatie van rijkdom op alle vlakken vanuit hun unieke krachtige essentie. We geven je handige tips en praktische tools om rijkdom op zakelijk, financieel EN persoonlijk vlak te creëren.

Wie weet, tot dan!

Scroll naar top

become unstoppable!