In 12 stappen naar een Succesvol (online) Business Systeem…

Je ideale leven bouw je op betekenisvol ondernemen

Betekenisvol ondernemen. Dé nieuwe standaard in de nieuwe tijd. 

Ondernemen vanuit wie jij in de kern echt bent. Vanuit die diepere drive. 

De huidige tijd nodigt ons uit. We worden uitgedaagd om meer en meer te vertrouwen en te leven vanuit de roeping van onze ziel.  

Corona is de laatste druppel geweest. Meer en meer mensen worden wakker en beseffen dat de conditioneringen die we krijgen aangeleerd vaak niet kloppen. Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg staat ter discussie. Hoe mooi zou het zijn om allemaal vanuit onze zielenmissie te leven? Hoe zou onze wereld er dan uitzien?

En, op individueel gebied:  

Hoe wil ik mijn eigen leven leven? Hoe kan ik hierin stappen zetten en groeien?

 

Feit is dat zakelijk vooruitkomen niet om trucjes of marketingtechnieken gaat. Natuurlijk is het belangrijk om slim te ondernemen. Slim ondernemen vanuit gevoel dat is waar wij het met name over hebben. Je gevoel én de marketing op een lijn. Daar ontstaat de magie en de magische resultaten. 

Dit hebben wij uit eigen ervaring mogen meemaken. De resultaten kunnen elk voorstellingsvermogen te boven gaan. 

Gelukkig hoef je dit niet allemaal zelf uit te zoeken en delen we deze unieke combinatie nu met jou in dit nieuwe hands on 12 weken programma. 

Nu hoor ik je denken:

“Is dit nu wel voor mij?”

“Is dit nog wel actueel?”

“Past dit nog wel in de tijd van Corona?”

Antwoord is op alle 3 deze vragen een volmondig JA;).  

Corona heeft veel veranderingen met zich meegebracht. En natuurlijk zullen de dingen niet meer worden zoals ze waren. Dat is echt een feit. Nu afwachten en hopen dat de zaken weer hetzelfde gaan worden zoals ze waren is een utopie. Tijd dus voor innovatie. 

Nu is het vooral tijd dat wij allemaal samen onze schouders eronder zetten en die nieuwe wereld vormgeven. 

Het enige dat nodig is, is dat je out of the box durft te voelen, opstaat en jouw missie in de wereld zet. De principes zoals ze voor Corona waren blijven nog grotendeels hetzelfde. En, het goede nieuws is dat ze vaak goedkoper toegepast kunnen worden doordat de marketingbudgetten bij bedrijven onder druk staan. Kansen dus voor winstgevend ondernemen vanuit Betekenis.  Juist in deze tijd.

Om jou te leren om je business op of uit te bouwen hebben we een 12 weken programma gemaakt. 

Het programma per week:

Gedurende 12 weken zullen we jou persoonlijk begeleiden met het opbouwen en uitbouwen van jouw bedrijf. De focus ligt daarin in het zakelijke stuk maar natuurlijk nemen we het persoonlijke stuk hierin mee. Je onderneemt Winstgevend vanuit Betekenis of je doet het niet;). Duidelijk. 


+ Individueel gesprek elke week:

Week voor week gaan we jouw business aan de hand van het 12 stappenplan vanuit gevoel en zielenmissie opbouwen. Uiteraard komt hierin vaak automatisch een stukje mindset naar voren. De 12 stappen implementeren is in die zin ook echt wel groeien als persoon. 

Na de groepscall werk jij de betreffende stap van die week uit en stuur je die vervolgens weer naar ons per mail op. Op die manier heb je dus jouw eigen  

De 12 stappen successtappen: 

Stap

1

Product Levels definiëren

In deze eerste call hebben we het over jouw doelgroep én bijbehorende producten. We gaan ervoor zorgen dat mensen met jou kennis maken én dat jij alles hebt klaarstaan zodat er gekocht kan worden. Zeker in deze tijd is het belangrijk dat je je productaanbod aanscherpt mocht je even nu tijdelijk zonder omzet zitten. Ondernemen dat is nu vooral ook vanuit flexibiliteit het vermogen hebben om jouw business aan te passen. 

Grofweg werken we in deze eerste meeting 3 stappen uit:

A. Hoe kan een potentiële klant met jou kennis maken?

B. Hoe kan potentiële klant met jouw daten?

C. Hoe kan een klant met je trouwen

Klinkt basic en misschien zelfs wel wat grappig. De metafoor is natuurlijk treffend: Je gaat niet direct met iemand op huwelijksreis. Althans, de meeste mensen niet dan tenminste..Wij zien dat in de praktijk vaak teveel onduidelijkheid bij ondernemers is over voor wie ze hun producten precies maken en wie ze willen bedienen. Daarom deze eerste stap. We werken liever met praktisch toepasbare stappen die werken in plaats van theoretische plannen. 

Stap

2

IO’s per level uitwerken

Zodra je jouw stappen helder hebt kun je gaan werken aan het uitwerken van een onweerstaanbaar aanbod. Een aanbod dat je maakt om mensen uit te nodigen om van een kennismakingsproduct naar een betaald product te gaan.

Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat je als kennismakingsproduct een ZOOM meeting hebt.
Kosteloos. Vanuit daar komt dan ergens een aanbieding. Hoe doe je dat? Hoe richt je dat allemaal in?

Daarover gaat deze 2e meeting. Let op: Er is hier best veel psychologie te leren en het energetische stuk is hier bij jou als ondernemer erg belangrijk. Toch heb je deze stap meer dan nodig om de flow in jouw producten te houden en de kasstroom op gang te laten blijven.

Stap

3

OPT-IN creatie

Heb je een kennismakingsproduct?
Nog niet? Dan gaan we die maken.
Al wel? Dan gaan we kijken waar we kunnen verbeteren in dit proces.

Een OPT-IN is een gratis weggever die we kunnen gebruiken om waarde te bieden aan mensen én waarmee we e-mail adressen kunnen verzamelen. Dit is een essentiële stap in het gehele proces.

Veel ondernemers missen enorme kansen omdat ze geen OPT-IN hebben en dus al het werk via via moet komen. Door een goede OPT-IN strategie weg te zetten zul je merken dat meer en meer potentiële klanten gaan zien wat jij allemaal kunt. Door een goede OPT-IN vorm te gaan geven zul je mensen aan je kunnen binden die anders aan jouw neus voorbij zouden kunnen gaan.

Stap

4

Front End op website

Je hebt een pagina nodig om mensen die van jou willen kopen je product uit te leggen. Vandaag in de wekelijkse call de do’s en don’ts van zo’n pagina. Wat doe je wel en wat doe je niet?

Vanuit je OPT-IN zullen mensen doorstromen naar je eerste kennismakingsproduct. Je Front End. Als je een goede opzet hebt van dat Front End.

Dit betekent: Gecreëerd voor de juiste doelgroep en laagdrempelig. Iemand wil nu immers de volgende stap zetten en gaat voor het eerst tot het doen van een aankoop over. Dit is de fase van je bedrijf waarin iemand niet uitsluitend meer geïnteresseerd is, maar óók in je product investeert.

Front End producten hebben een aantal kenmerken. Deze zullen we bespreken. Een van de belangrijkste kenmerken is dat ze laagdrempelig zijn én dat iemand met jou en jouw werkwijze kennis kan maken. En dat is uiteindelijk goed voor jouw winstmarge én uiteraard impact.

Stap

5

Betalingsmodule website

“Vroeger” hadden we een kassa in de winkel staan. Nu denken we dat we ‘ineens’ helemaal geen kassa meer nodig hebben online.

Vreemde gedachte. Alsof je vroeger in de winkel komt en de caissière zegt: We hebben hier geen kassa, komt u later nog maar eens terug.

Geen goede zaak natuurlijk en dit willen we online voorkomen. 

Online wil je werken met de mogelijkheid om mensen direct wat te laten afrekenen. Soms een hoog geprijsd product van 3.000 of 4.000 euro. Andere keren een boek of een download van enkele tientjes. Allemaal omzet mogelijk gemaakt door het inrichten van een online betalingsmodule. Vandaag zal ik samen met een expert op dit gebied een presentatie verzorgen om jouw te helpen dit in te zetten binnen jouw website.

Stap

6

Automation na bijschrijving E-mail lijst

Een automation is een korte of lange reeks e-mails.
Een hele mooie mogelijkheid om dit te doen is via zo’n automation e-mail.
Een automation is kort gezegd een automatische reeks van 1 of meerdere e-mails die je kunt gebruiken om iets van waarde naar je klanten of je potentiële klanten te brengen.

Na bijschrijving op een e-mail lijst is het natuurlijk erg waardevol voor een nieuwe inschrijver als hij of zij op een geautomatiseerde manier waarde van jou mag ontvangen. Deze 6e call staat volledig in het teken van automatiseringen.

Stap

7

Bonjoro’s integreren via Zapier

Waar automatiseringen automatisch verlopen is dit met Bonjoro anders.

Dit is een software die wij gebruiken op verschillende punten in ons klantcontact. Een Bonjoro is een volledig geïntegreerd video systeem dat je in kunt zetten.
Je kunt bijvoorbeeld een Bonjoro opnemen als iemand zich inschrijft voor jouw e-mail lijst.

En, natuurlijk als iemand een product van je koopt.

Hoe gaaf is dat! Persoonlijk contact en interactie! Een van de meest waardevolle zaken in het nieuwe zaken doen.
Zapier is een software die je gebruikt om contact te leggen tussen jouw mailinglijst (Bijvoorbeeld Active Campaign) en Bonjoro. Op die manier klopt de technische integratie.

Stap

8

Automation na bijschrijving E-mail lijst

Nu je nieuwe leads binnen gaan halen. Je hele proces staat immers. Je hebt je productlevels duidelijk. Geïnteresseerden kunnen wat kopen én je hebt alles op technisch vlak geïntegreerd.
Nu is het tijd om nieuwe mensen op jouw mailinglijst te krijgen. En, het leuke is dat Facebook goedkoop is geworden in de Corona tijden.

Dus: Er zijn kansen. Heel veel kansen.

In deze call gaan we het hebben over het inrichten van een Facebook Ad account, het installeren van je Facebook pixel én het aanmaken van je (eerste?) advertenties. FB/instagram adverteren is nog steeds een van dé beste manieren om nieuwe mensen met jou kennis te laten maken. Als je hier nog nooit iets mee hebt gedaan zal er vandaag een wereld voor je open gaan.

Wees welkom!

Stap

9

Bonjoro’s sturen

Nieuwe geïnteresseerden, schrijven zich in op jouw e-mail lijst. Nu kun je ze middels een persoonlijke Bonjoro welkom heetten.

Stap

10

Content en uitnodiging Front End

Vandaag hebben we het over content.
Content marketing is een manier om jouw klanten met jou kennis te laten maken.
Dit doe je zowel via de Sociale Media als via jouw e-mail lijst.

Door zo af en toe uit te nodigen naar jouw Front End pagina zul je merken dat de eerste verkopen binnenkomen 😀.

Stap

11

Front End en upsell naar andere producten

Nu mensen met jouw producten hebben kennis gemaakt is het tijd om de psychologie van het uitnodigen (klinkt een stuk beter dan verkopen) onder de knie te krijgen.

Deze call gaan we het hierover hebben.
Hoe pak je dit aan? Wat doe je juist wel? Wat doe je juist niet.

Een hele leerrijke ervaring gestoeld op enkele miljoenen omzet die wij hebben mogen draaien.
Geld is voor ons iets dat we zegenen. Telkens als we investeren én als we het mogen ontvangen. Zonder dat investeren waren we nu allang geen bedrijf meer geweest.
De energetische flow houden binnen deze aanpak is van levensbelang.

Stap

12

Doorstroom in levels

Vanuit hier kun je, mits je dit goed hebt ingericht, exclusieve producten aan de man brengen.

We zullen maandag 18 mei starten met de eerste groep van 10. Kleinschalig, met veel content en met persoonlijke aandacht.

Hieronder kun je je aanmelden voor een één op één strategiegesprek. Daar kijken we samen of dit programma geschikt voor jou is. 

B&M

Zet hier jouw volgende stap…

De deelnemers van 2020 vertellen...

Jolanthe van den Berghe

Na de inspirerende jaaropleiding proefde het naar meer.

Het eerste jaar was zeer waardevol, omdat ik mijn kracht ben gaan staan, strategieën heb weten toe te passen, het pad heb gevonden naar rijkdom op alle vlakken en mijn zielenmissie heb ontdekt. Dromen over financiële rijkdom beginnen waarheid te worden.

Ik kijk er allereerst naar uit om de weekenden uit het jaarprogramma nogmaals te ervaren.

Het 2e jaar ‘Business en Meaning’ Exclusief wordt magisch: verdieping op alle vlakken (persoonlijk, spiritueel, financieel en zakelijk).

Communiceren en aan de slag gaan met een kleine vaste groep, geïnspireerd door Bas en Mirna en externe sprekers.

Ik kan niet wachten…

Meer over mij kun je hier vinden.

Ik ben Han Rijndorp, 56 jaar en woon in Willemstad.

Succesvol zijn gaat wat mij betreft niet over geld alléén. Ik kijk er enorm naar uit om rijkdom op alle vlakken verder te ontwikkelen.

Het is een feest om zin te geven aan mijn eigen leven en dat van anderen.

Ik zie ernaar uit je te ontmoeten!

Veel groeten, Han

Meer over mij kun je hier vinden.

Han Rijndorp

Marco de Wit

Ik sta voor sociaal en duurzaam ondernemen.
Voor mij betekent dit, dat ik met mensen werk die een afstand tot de arbeidsmarkt hebben. Deze mensen begeleid ik naar een duurzame inzetbaarheid.

Iedereen is gelijk. Iedereen kan en mag zichzelf zijn. 

Ik leef en werk vanuit het hart en ben eerlijk, open en rechtvaardig.

Ik heb het jaarprogramma als erg plezierig ervaren en ik kijk uit naar veel meer. 

Meer over mij kun je hier vinden.

Een jaaropleiding en een Sardinië-retraite verder, ben ik toe aan verdieping met een groep gelijkgestemde mensen.

Om zo tot doelen en mogelijkheden te komen die ik in mijn eentje niet zie of waarvan ik nu nog niet weet dat het voor me is weggelegd. 

Ik heb enorm veel zin in dit verrassende jaartraject met Bas, Mirna en de andere ondernemers. 

Meer over mij kun je hier vinden.

Ella de Putter

Stijn Staes

Bij Bas en Mirna doorbrak ik op heel wat gebieden vastgeroeste denkpatronen. Het jaartraject bracht me grote stappen vooruit in de ontwikkeling van mijn eigen missie, zinvol leiderschap voor CEO’s en managers.

De Sardinië business retraite was de kers op de taart in 2019. De eerste grote klanten stroomden binnen. Ik ben dan ook enorm dankbaar dat ik hier in 2020 verder op kan surfen samen met andere warme en hartelijke ondernemers.

Op naar een topjaar!

Meer over mij kun je hier vinden.

Hey, Ik ben Pascale-Renée Cohen, Founder van A Lifetime Of Happiness.

Al bijna mijn hele leven ben ik gefascineerd door wat mensen gelukkig maakt. En ik heb onderzocht hoe het kan dat iemand met ogenschijnlijk niks in zijn leven volmaakt gelukkig is en een ander die alles lijkt te hebben maar geen geluk kan vinden. Wat ik heb ontdekt is dat geluk een keuze is. Dat klopt; jouw keuzes bepalen jouw geluk. Dat is de basis van mijn leven en van mijn bedrijf. Ik help mensen om de keuzes te maken die bijdragen aan een gelukkig leven op alle vlakken. 

Het jaarprogramma van Bas en Mirna helpt mij om persoonlijk te groeien en mijn business te laten groeien zodat ik nog meer mensen kan helpen die ergens zijn vastgelopen in hun leven of meer van hun leven willen maken. Van mensen met kanker of een burnout tot ondernemers die slimmer willen werken of een volgende stap met hun bedrijf willen zetten.

Ik heb al eerder met Bas en Mirna gewerkt en ik vind het super inspirerend om met een groep gelijkgestemde ambitieuze ondernemers aan de slag te gaan om van 2020 ons beste jaar ever te maken.

Meer over mij kun je hier vinden.

Pascale-Renée Cohen

Baldwin Sondervan

In het jaartraject heb ik geleerd om elke dag stil te staan bij mijn prangende vraag:

“Hoe kan ik, samen met andere, de wereld (terug) beter maken?“

Door elkaar te verzorgen, te versterken, te verbinden, te informeren en te inspireren, is wat mij betreft het antwoord en beantwoord eveneens wat mijn zielenmissie is.

Dagelijks tracht ik dit toe te passen in het MultiDisciplinair Centrum Kalmthout (www.mdckalmthout.be) waarin verschillende zorgenverstrekkers en therapeuten hun krachten hebben gebundeld om een antwoord te bieden op een steeds veranderde zorgvraag. Body & Mind staan hierin centraal.

Wil je succesvol zijn op alle vlakken dan is het belangrijk om je te laten omringen door gelijkgestemde mensen in een MasterMindgroep waarin je elkaar versterkt, inspireert en motiveert.

Het vervolgjaar Business & Meaning exclusief is dan ook een evidente volgende stap in mijn persoonlijk groeiproces. Ik ben klaar, om samen met Bas & Mirna en de andere ondernemers, de reis aan te vatten naar “the next level”. Ik kijk nu al uit naar de fijne ontmoetingen en openhartige gesprekken in 2020.

Scroll naar top

become unstoppable!